Lisa, Amy & Shelley ft Young Smoothies – Ik Wil Jou

Nieuwe single Lisa, Amy & Shelley met boyband Young Smoothies

‘We doen het rustig aan, schatje hou je kleertjes aan… tot aan ’s avonds laat, daarna gaan we er tegenaan.’ Het mag duidelijk zijn: Lisa, Amy & Shelley zijn de puberteit goed doorgekomen. Dus: tijd voor jongens. De boyband Young Smoothies komt als geroepen.

Ik kende de Young Smoothies eerlijk gezegd nog niet, maar ze klinken best goed. Frisse tienerpop. Deze multiculturele boyband bestaat uit Tim uit Angola, Kikoo uit Irak en At-G en ThomSon uit Sri Lanka. Ze ondersteunen Lisa, Amy & Shelley op hun nieuwe single, en aan de clip te zien genieten de dames daar best van.

Het liedje is spoedig beschikbaar om te downloaden

Lisa, Amy & Shelley ft Young Smoothies - Ik Wil Jou

Loading ... Loading ...

facebook share facebook share

24 Reacties // Reageer

24 thoughts on “Lisa, Amy & Shelley ft Young Smoothies – Ik Wil Jou

  1. Kamper

    Zeer goed gemaakte tiener-pop. De dames zijn weer een stukje volwassener geworden. Die rappers erbij kende ik (nog) niet.
    Niet vergeten ook dat Lisa etc al 5 hits hadden over de 1 miljoen views: Grootste hit> Lisa, Amy, Shelley – Fout ventje 5.033.413 views (52e plaats alltime)

      /   Reply  / 
    1. Johan van de Velde

      Nou ok, youtube hits, maar echte hits hebben ze nog niet gehad.
      M.i.zijn zel teveel in de kiddipop richting geduwd. Het zijn namelijk muzikale meisjes, die best wel iets volwasseners aankunnen qua muziekstijl. Heb deze nieuwe single nog niet kunnen luisteren.
      Van wie is de compositie en de productie? Weet jij dat Marcus?

        /   Reply  / 
      1. Ronald

        Ach ja, als je YouTube als bron neemt voor hits kan je er een heleboel als hit gaan aanmerken. Zo doet Slayer het goed op YouTube
        Raining Blood 5.958.268 views een live versie zelfs 19.763.265 views
        Angel of Death 10.668.728 views bijvoorbeeld.
        Nu zijn die songs in dat genres wel klassiekers natuurlijk…

          /   Reply  / 
        1. Ronald

          Of neem Metallica:
          One: 52.665.403 views (dat was ook een hit in de lijsten)
          The Unforgiven 17.524.105 views
          Master Of Puppets 43.526.318 views

            /   Reply  / 
        2. Aussie

          Justin Bieber is in Nederland anders nooit echt goed doorgebroken, terwijl hij wel veel views heeft op youtube. Dus dat zegt gelijk genoeg over het aandeel youtube

            /   Reply  / 
          1. Eva

            Een hitje met als hoogste positie nr 23, De rest allemaal tipparade. Nee ik snap de ophef ook niet.

              /  
  2. Aussie

    Mooie meisen om naar te kijken,

      /   Reply  / 
  3. Ronald

    Van allemaal nog nooit gehoord. Althans ik heb door mijn werk met kids weleens die namen van die meiden horen vallen maar dat is het dan ook.

      /   Reply  / 
  4. Eva

    Dat metal het goed doet op YouTube is toch makkelijk te verklaren.De liefhebbers van dat genre vinden daar alles. Op de reguliere radiozenders kunnen ze niet terecht…

      /   Reply  / 
    1. Kamper

      Niet helemaal waar wat je zegt. Hier vind dagelijks je de populairste muziek van de wereld op yt: http://www.statoz.com/world-chart
      Metallica – One met 74.422.875 views op een 365e plaats. Dat is best keurig. Maar veel radiomuziek staat erg hoog.
      Dat er op de NL radio weinig metal komt (en veel middle of the road pop) vind ik persoonlijk jammer trouwens. Aan de andere kant…wie wacht er nog op radio als je internet hebt?

        /   Reply  / 
      1. Marcus Lucas Auteur

        Ouderen. En in de auto, op werkplekken en in winkels staat de radio vaak aan.

          /   Reply  / 
        1. Eva

          Ook ouderen zitten steeds meer op Internet…

            /   Reply  / 
        2. Johan van de Velde

          Yep. Ik geloof dat er altijd nog een behoorlijk grote markt is voor radio.
          En dan is er natuurlijk ook nog internetradio…

            /   Reply  / 
          1. Aussie

            Steeds meer radio stations hebben nu ook via internet een uitgebreider pakket.

            (ps: clip van Lisa Lois is uit, best mooi! en gelukkig staat ze weer in de top 20: Ja ik ben een fan van haar!:D)

              /  
  5. Johan van de Velde

    Heb het liedje nu even beluisterd. Dit gaat niks worden.
    Zeer matig nummer met een zwak refrein. Zo zwak, dat de raps nog beter overkomen.
    Begrijp niet dat er zo slecht wordt omgesprongen met latent talent.
    Wie steekt hierachter?

      /   Reply  / 
    1. Johan van de Velde

      Marcus, er lijkt zich een link te verschuilen onder het woordje “beter”. Geen idee hoe dat komt. Kun jij die verwijderen?

        /   Reply  / 
      1. Marcus Lucas Auteur

        Die kan ik niet verwijderen. Het is een pilot met een nieuwe advertentievorm. Als je het heel vervelend vindt kan ik het wel doorgeven aan het hoofdkantoor van Blog Online, maar zoals je ziet gaat het om willekeurig geselecteerde woorden op een pagina, die ook veranderen. Het is een proef dus de advertentieafdeling zal momenteel ook vast en zeker monitoren hoe het in de praktijk uitpakt.

          /   Reply  / 
        1. Johan van de Velde

          Dank je, Marcus.
          Behalve dat dit erg irritant is, vraag ik me af of dit wel rechtmatig is. De indruk wordt namelijk gewekt dat de schtijver een link ‘aanbiedt’. Bovendien wordt dit ook nog ongevraagd gedaan.
          Dubieus.

            /   Reply  / 
          1. Marcus Lucas Auteur

            Daar ga ik niet over maar we doen bij Blog Online uiteraard niets onrechtmatigs. Ik stoor me er niet aan, maar het valt nu wel op omdat het nieuw is. Als we in een bus zitten met een reclame op de zijkant dan zijn we op straat ook deel van die uiting. Maar we zijn dat zo gewend dat het niet meer opvalt. Adverteerders willen juist opvallen, dus het is testen en uitproberen om daar een goede balans in te vinden. Bij Blog Online wordt dat professioneel gedaan op het hoofdkantoor, niet door de bloggers zelf.

              /  
          2. Johan van de Velde

            Je vergelijking met de bus gaat in dit geval niet op.
            Met reclame in de bus, of hier op een blog, heb ik geen moeite, maar ik zou het niet willen dat ik alleen de bus in zou kunnen als ik op een kledingstuk reclame geplakt krijg.
            Dat gebeurt in feite nu met onze reacties hier. De reaguurder adverteert (onvrijwillig).
            Dat is mijn bezwaar.

              /  
          3. Johan van de Velde

            Prachtig komen beter tour genieten speciaal plezier.

              /  
    2. Aussie

      hun hebben toch in x factor gezeten? die namen komen mij bekend voor!

        /   Reply  / 
  6. vinn

    Fout ventje blijft van hun echt grappi/leuk
    Die ene lijkt trouwens op een jonge Sanne Vogel.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>