Slimme marketing vierde single Anouk

AnoukAnouk pakt de release van de vierde single van Hotel New York heel slim aan. Doorgaans scoort een vierde single niet zo goed meer, maar dikke kans dat Anouk toch de top 10 weet te halen. Hoe? Door drie verschillende versies uit te brengen van de single, die je kunt sparen in een mooi, speciaal digipack. Coldplay deed met Clocks hetzelfde en dat resulteerde in hun grootste hit tot nog toe. Momenteel scoort Jan Smit zo een hit met het nummer Laura, dat deze week in de bovenste helft van de hitlijst binnenkomt.

Op de singles staan extra live-tracks, welke overigens ook verschijnen op een hernieuwde release van Hotel New York. De echte fan is dus een lieve duit kwijt aan de Haagse zangeres, maar het blijft slim!

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>