Internationale ondernemingen profiteren van hit-to-be van Voicst

VoicstHet is me een raadsel waarom Whatever You Want From Life van Voicst nog geen grote hit is geworden. IJzersterk nummer, vinden ook verschillende snelle reclamejongens. Want het was al bekend dat de hit-to-be te horen is in een commercial van Heineken (band vanaf 27 maart ook te zien in de reclame) en in het EA-spel Fifa 2006. Maar de muziek is nu ook opgenomen in Google Earth, volgens sommigen de beste uitvinding sinds stromend water.
Google Earth is een stukje software van de gelijknamige internetonderneming. De gebruiker kan de hele wereld bekijken aan de hand van driedimensionale satellietbeelden. Leuk voor als je op vakantie gaat of als je aan iemand wilt laten zien waar en hoe je woont.

Als een promotietool heeft Google nu een spelletje aan Earth gehangen. Doel is om zo snel mogelijk de hotspots in de wereld te vinden. Hoe je weet of het een hotspot betreft? Dat vreselijk goede nummer van Voicst is er te horen! De Amsterdamse band is overigens de eerste band waarmee Google een samenwerking aangaat.

Als zoveel grote ondernemingen geloven in dit nummer, waarom wordt het dan geen hit? Anyone?

Zie ook:
- Pete Philly doet Voicst: een beetje vreemd, maar wel lekker
- Voicst en Fifa World Cup voetbal
- Voicst gaat down under
- Zappen: Grote bedrijven kiezen voor Anouk, Gem, LPG en Voicst in reclame

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

0 thoughts on “Internationale ondernemingen profiteren van hit-to-be van Voicst

  1. Pingback: Muziek Voicst gebruikt in commercial Intermediair | Nlpop

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>