Duitse tieners lopen massaal in Ch!pz-kleding

Ch!pzIn Nederland zijn de rekken in C&A al geruime tijd gevuld met Chipz-kleding, maar de filialen in Duitsland zijn hier pas onlangs van voorzien. En zoals misschien wel viel te verwachten, is de kleding van de tienerpopband ook daar een doorslaand succes, schrijft het Duitse Chart King.
"De succesvolle band is nu ook actief op andere gebieden. Sinds dit jaar werk Ch!pz succesvol samen met modehuis C&A, welke de extreem geliefde collecties ‘Ch!pz’ en ‘Ch!pz Choice’ verkoopt", schrijft Chart King. "De Duitse Ch!pz-fans hebben de collectie van hun helden in hun hart gesloten. Chipz en Chipz Choice zijn een ongelofelijk succes!"

In Duitsland is onlangs het tweede album van de popgroep verschenen, nadat het eerste er met de gouden status is beloond. De single 1001 Arabian Night bereikte de top 3 en op 6 april verschijnt er de nieuwe single Carnival, dat in Nederland moeiteloos de hoogste regionen van de charts wist te vinden.

Chipz is verder succesvol in Oostenrijk, Zwitserland en Zweden. Dit jaar staan er nieuwe landen op de agenda om te veroveren.

Zie ook:
- Ch!pz zet de bloemetjes buiten
- Chipz aan het knäckebrød
- Ch!pz stijgt verder in Duitsland en sleutelt al aan nieuwe kraker

facebook share facebook share

1 Reacties // Reageer

One thought on “Duitse tieners lopen massaal in Ch!pz-kleding

  1. alek vidakovic

    luke foto,s van chipz staat prima
    chipz popgroep band
    heft cd,s dvd gemaakt dankjeveel
    jonges
    cd album vaas nummers op rij
    staat
    grotjes
    xxx
    alek vidakovic groot fan,s van chipz echt
    grotjes
    troeg
    van
    rache-l

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>